در س جغرافی پنجم ها  داشتم صادرات و واردات رو توضیح میدادم

صحبت از خرید و فروش بود

علیرضا که چهارمه پرسید آقا میشه انسان رو هم فروخت ؟؟

موندم چی بگم !

با یه مکث طولانی گفتم نه

پرسید پس معتادا زناشونو چه جوری میفروشن ؟!!!