خرید و فروش انسان
در س جغرافی پنجم ها داشتم صادرات و واردات رو توضیح میدادم
صحبت از خرید و فروش بود
علیرضا که چهارمه پرسید آقا میشه انسان رو هم فروخت ؟؟
موندم چی بگم !
با یه مکث طولانی گفتم نه
پرسید پس معتادا زناشونو چه جوری میفروشن ؟!!!
+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم دی ۱۳۹۰ ساعت توسط ميم الف
|