بسم رب الحسین

سلام

الحمدلله امتحانات تموم شد ما هم یه نفس راحتی کشیدیم امیدوارم که از این ایام محرم و صفر همگی بتونیم استفاده کنیم  منم از همتون التماس دعا دارم منم دعا کنین

یه شعر از یه شاعر ترک مینویسم که دو بیت آخرش ترکیه به قول حافظ ترکان پارسی گوی بخشندگان عمرند

مگو که هستم و منت بر وجودم من

اگر نبود حسین علی نبودم من

زبان من نه فقط نغمه ساز دولت اوست

که در مدیحت او مو به مو سرودم من

اگر به کوه بگویی حسین هو شنوی

هزار مرتبه این گفتم و شنودم من

جهود و مشرک اگر یا حسین میگویند

غلام مشرکم و نوکر جهودم من

منیم گوزیم قالا خاکه حسین قویا قدمین

بو گوزی خاک ائدرم عاقبت حسودم من

دئنن حسین ئوزووی آت یانار اوتا "شاهی"

او آد یانار اوتی باغ ائتمسه یهودم من

در ضمن امروز سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریزه هر چند زیاد مورد توجه قرار نمیگیره اما به گواه همه مورخان تاریخ معاصر اصلی ترین عامل انقلاب این قیام بوده یاد و خاطره ی همه شهدای این روز را هم گرامی میداریم

التماس دعا از همتون

یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا

                             گینه دوران دولانوب ماه محرم گلدی

شیعیان درسر هوای نینوا دارد حسین
روی دل با کاروان کربلا دارد حسین

دشمنانش بی‌امان و دوستانش بی‌وفا
با کدامین سر کند مشکل دو تا دارد حسین

آب خود با دشمنان تشنه قسمت می‌کند
عزت و آزادگی بین تا کجا دارد حسین

دست آخر کز همه بیگانه شد دیدم هنوز
با دم خنجر نگاهی آشنا دارد حسین


شمر گوید گوش کردم تا چه خواهد از خدا
جای نفرین هم به لب دیدم دعا دارد حسین